Про проект
Тематика статтей
Форуми
Доставка ліків
Корисні адреси
Дошка оголошень
Інформаційно-довідкова служба
Замовити медикаменти
Це "Я"! Центр розвитку дитини раннього віку.

Кожна дитина — це неповторна індивідуальність, яка має право на любов і повагу.
М. Монтессорі


ШАНОВНІ БАТЬКИ !
Сьогодні у Вашому житті надзвичайна подія. Народилася очікувана і бажана дитина - неоціненний Божий дар. Ви стали Матір'ю і Батьком. Узяли на себе почесну місію - допомогти дитині стати особистістю.
Мудрість батька робить дитину справедливою і мужньою.
Мудрість матері робить дитину чуйною і доброю.
Мудрість батьків відкриває перед дитиною гармонію Всесвіту.

ЗРОСТАННЯ ДИТИНИ -
це перш за все самовиховання батьків. Тому, щоб забезпечити Вашому малюку гармонію в розвитку,
ВАРТО ЗНАТИ!
  • Якщо діти необхідні сім'ї, то сім'я ще більше необхідна дітям
  • Якщо в сім'ї панує атмосфера любові - не дає дитині відчуття захищеності
  • Свою дитину треба сприймати, цінувати такою, якою вона є
  • Ви - найактивніший партнер в її іграх

БУЛО БИ ДОБРЕ:
  • Дати можливість дитині зробити те, що їй під силу
  • Підтримати віру у власні можливості
  • Відповідати на всі запитання дитини
  • Розвивати здібності дитини

РЕЦЕПТ БАТЬКІВСТВА:
"Берете добре ставлення, додаєте схвалення. Змішуєте це з певною кількістю любові і уваги. Потім додаєте обов'язки, приправлені проявом батьківської влади".
ЯК БУДЕ РОЗВИВАТИСЬ ВАШ МАЛЮК?
У 4 тижні:
  • хапає палець після дотику в долоні
  • піднімає голову на короткий час з лежачи на животі
  • здригається і прислухається до голосного звуку
  • приглядається до людини, яка схилилася над ним
  • робить невизначені вигуки та звуки

8 тижнів:
  • якщо взяти на руки, тримає голову
  • слідкує зором, повертає голову за звуковим та рухливим предметом
  • посміхається, коли до нього звертаються
  • посміхається, коли до нього звертаються

12 тижнів:
  • тримає голову досить довго, спирається на ноги
  • повертаючи голову, слідкує за рухливим предметом
  • жваво реагує на звертання та усмішку людини
  • агукає часто і довго

16 тижнів:
  • дістає і хапає іграшки, які висять
  • голосно сміється, коли з ним бавляться
  • виголошує різноманітні звуки

20 тижнів:
  • повертається зі спини на животик
  • хапає іграшку і затримує її
  • по-різному реагує на знайомих та незнайомих

24 тижні:
  • намагається повзати
  • сам бере іграшку, яка лежить поряд
  • вдивляється у своє зображення у дзеркалі
  • робить випадкові буквосполучення: "ма", "ба", "на"

28 тижнів:
  • пробує самостійно сісти
  • довго бавиться іграшкою

32 тижні:
  • встає, тримаючись за опору
  • наполегливо тягнеться до іграшки, яка є на відстані
  • радіє, бавлячись іграшками з дорослими
  • шукає поглядом предмет, про який запитують

36 тижнів:
  • йде боком
  • стукає одним кубиком по іншому
  • махає рукою "до побачення"
  • наслідує звуки і склади

40 тижнів:
  • ходить, тримаючись за руку
  • по-різному бавиться з різними іграшками
  • радіє, коли його хвалять
  • виконує прохання дорослого

44 тижні:
  • ходить за рухомою опорою
  • кладе кубик (м'яч) в коробку
  • радіє, коли називають ім'я приємної людини
  • робить звуконаслідування (гав, м'яв...)

48 тижнів:
  • стоїть без опори
  • п'є самостійно з горнятка
  • на заборону реагує невдоволенням
  • пробує вимовити перші осмислені слова

52 тижні:
  • йде самостійно (або ледь тримаючись)
  • ставить кубики один на одного
  • радіє виконанню завдання

Ранній вік (15-36 тижнів)
Враховуються рухи, вміння, навички, образотворча діяльність, мовлення, емоційно-соціальний розвиток
15 місяців:
  • ходить сама але часто падає
  • тримає ложку під час їди
  • виконує два завдання на прохання дорослого
  • користується 10-12 словами

18 місяців:
  • ходить впевнено, рідко падає
  • намагається їсти самостійно
  • хоче все робити сам
  • намагається зв'язати два слова у речення

21 місяць:
  • пробує бігти
  • їсть самостійно
  • креслить у межах аркуша
  • якщо хтось забирає іграшку, шукає допомоги у дорослого
  • може назвати п'ять зображень на малюнку

24 місяці:
  • підіймається і спускається по сходах, тримаючись за перила
  • регулює свої фізіологічні потреби
  • наслідуючи, креслить вертикальні і горизонтальні лінії
  • вступає в контакт з іншими дітьми
  • ставить перші запитання

30 місяців:
  • бігає значно краще
  • систематично повідомляє про фізіологічні потреби
  • креслить криву замкнену лінію
  • його можна словами переконати відмовитись від чогось
  • ставить різноманітні запитання

36 місяців:
  • підіймається і спускається по сходах без опори
  • складає п'ять кубиків один до одного
  • самостійно роздягається і роззувається
  • малює кулю, м'яч, яблуко
  • в іграх відображає бачене, входить у роль
  • може зв'язно розповісти коротку історію

За сприяння Дитячого Фонду Об'єднаних Націй (ЮНІСЕФ) в рамках договору про співпрацю між ЮНІСЕФ та Львівським державним обласним перинатальним центром.
:::Версiя для друку:::
Про проект | Тематика статтей | Форуми
Доставка ліків | Корисні адреси | Дошка оголошень
Благодійний фонд "Галицький аптекар"
79040, Львів, вул. Городоцька, 214


ОПИТУВАННЯ
Якими мають бути критерії відбору медиків для роботи в медичних закладах?
 Професійна майстерність
 Компетентність
 Відповідальність
 Лояльність
 Чесність
 Дотримання етичних стандартів у роботі
 Дипломатичність, уміння зберігати службову таємницю
 Відданість роботі
 Інтелігентність
 Чуйність
 Сумлінність
 Не знаю
медтехника
Copyright © 2003 БФ "Галицький аптекар" Всі права застережені    Останнє поновлення : 21.06.2004